Counting down the days... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Karlijn Regt - WaarBenJij.nu Counting down the days... - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Karlijn Regt - WaarBenJij.nu

Counting down the days...

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

06 Oktober 2015 | Nederland, Bergen op Zoom

Hallo allemaal,

Ik ga maar 2 weken weg maar kreeg van veel mensen de vraag of ze me ergens konden volgen.
Ik weet niet of ik internet ga hebben in het weeshuis en of ik uberhaupt stroom heb dus wie weet plaats ik hier gedurende mijn tijd in Ghana geen reisverslagen, maar dan zal ik na mijn reis hier een update doen.

Vorig jaar hebben Deborah en ik de Waterfilter laten plaatsen. We hebben helaas nooit het eind resultaat kunnen zien maar veel goede verhalen gehoord. Sindsdien kriebelde het bij mij nog steeds om terug te gaan.
Ik heb nog veel contact met vrijwilligers uit het weeshuis en ben tevens sinds begin dit jaar schoolsponsor van Eva geworden. Een lief klein meisje van 7 jaar met wie ik gelijk op de eerste dag van onze aankomst in Ghana al een klik had.
Kortom, genoeg redenen om nog een keer terug te gaan!

Ik reis dit keer samen met Johanna. We vertrekken op 8 oktober en viegen om 15.30 uur. We komen in de nacht aan en worden daar opgehaald door Felicia en Tina, de eigenaresses van het weeshuis, en rijden dan gelijk door naar het weeshuis. Dit is ongeveer nog 2 uur reizen.
We gaan werken in het weeshuis tot 16 oktober en gaan dan 3 dagen naar het noorden reizen, naar het national park Mole. Dit is een dag reizen. Zondags reizen we weer terug en dan werken we nog tot donderdag 22 oktober. In de avond vliegen we weer terug naar Nederland waar we op vrijdag terug aankomen.

Deborah en ik hadden van vorig jaar nog wat sponsorgeld geld over. Omdat ik een aantal weken geleden te horen kreeg dat een ander weeshuis "Helping Hands" gesloten moest worden en deze kinderen allemaal zouden komen te wonen in Mum's Care, waar al geen ruimte meer was, besloot ik een actie te houden om nog geld in te zamelen.
Uiteindelijk heb ik 1850 euro ingezameld met behulp van familie en vrienden.
Ik hoop hiermee verbeteringen te kunnen aanbrengen in het weeshuis.

Iedereen heel erg bedankt voor alle financiele bijdrages!!

Hopelijk kan ik jullie geregeld een update geven!

groetjes Karlijn

  • 07 Oktober 2015 - 20:40

    Debor:

    Heel veel plezier! Goede reis morgen! Xje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 3624

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Ghana, Senya Beraku

Landen bezocht: